Voi että, olen huolissani koska,
En pystynyt imettämään lapsiani ja olen alkanut antaa heille liian aikaisin kiinteitä ruokia.Mutta viljatuotteita en ole antanut ennen 5 ikäkuukautta : /
Kommentit (5)
Kun täällä on niin tuota imetystä kehuttu että lapsi pysyy terveenä ja tämä diabetestutkimus...
meiiläkin aloitattu soseet liian aikasin (3 kuisina) ja ihan kunnollisia poikia on kasvanu, eikä ole ollu sairasteluja, allergioita tmv.
mulla on 3 lasta joista yhtä en imettänyt ja kahta imetin. kiinteitä 3kk lähtien. Ihan terveitä lapsia ovat, nuo tutkimukset sais työntää jonku ahteriin ja syvälle.
Kun nuorimmaisille lastelääkärin kehoituksesta alotettiin 2 kuisina soseet, isälläni on 2 tyypin diabetes ja sitä on myös miehen suvussa
Mä en imettänyt ollenkaan, kun en voinut ja kiinteisiin alettiin siirtymään 2kk ikäisenä.Neuvolan ohje.Maitoa kun meni siihen tahtiin ja ne määrät oli isoja, että viis eu-direktiiveistä