Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Perheenne salaiset hullutukset?:)

Vierailija
16.02.2007 |

Eli, mitä te kohellatte kun muut eivät nää ja kuule? Jotain sellaista, mikä naurattaa tai viihdyttää teitä itseänne, mutta on jotenkin " noloa" .



Me kutsumme poikiamme ihan hulluilla lempinimillä, puhumme vauvamme " äänellä" ihan tyhmiä, niinkuin hän ne sanoisi. Ööh...mitähän vielä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vauvan äänellä puhuminen oli kyl hyvä!

Vierailija
2/3 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin painitaan ja " tapellaan" hikipäässä :D Laulan tyhmiä lauluja..itse sepittämiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lasten syntymää löydettiin suklaamunasta muovinen koira, joka otettiin talteen. Pahvilaatikosta tehtiin sänky ja koira sai nimenkin. Se ja läksiäislahjaksi saamani nalle kulkivat monta vuotta mökkireissuillakin mukana ja olivat kuulkaas kovia juttelemaan höpöjä! Nyt täytynyt panna vähän harrastus jäihin, ettei lasten tarvi hävetä vanhempiaan...