G: Perheenne salaiset hullutukset?:)
Eli, mitä te kohellatte kun muut eivät nää ja kuule? Jotain sellaista, mikä naurattaa tai viihdyttää teitä itseänne, mutta on jotenkin " noloa" .
Me kutsumme poikiamme ihan hulluilla lempinimillä, puhumme vauvamme " äänellä" ihan tyhmiä, niinkuin hän ne sanoisi. Ööh...mitähän vielä...
Kommentit (3)
Mekin painitaan ja " tapellaan" hikipäässä :D Laulan tyhmiä lauluja..itse sepittämiä.
Ennen lasten syntymää löydettiin suklaamunasta muovinen koira, joka otettiin talteen. Pahvilaatikosta tehtiin sänky ja koira sai nimenkin. Se ja läksiäislahjaksi saamani nalle kulkivat monta vuotta mökkireissuillakin mukana ja olivat kuulkaas kovia juttelemaan höpöjä! Nyt täytynyt panna vähän harrastus jäihin, ettei lasten tarvi hävetä vanhempiaan...
Toi vauvan äänellä puhuminen oli kyl hyvä!