Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon, vähän vai normaali määrä?

Vierailija
30.11.2014 |

Esikoisen äitinä mietiskelen mielenkiinnosta kun tuo määrä olisi itsellekin riittävä ja olen aikuinen :D
Hoikka vauva 7,5kk söi juuri iltapalaksi 2dl puuroa, yhden banaanin ja yhden kananmunan. Ja kohta imetän vielä perään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö. Ap

Vierailija
4/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi

Vierailija
5/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ainakin ole tarpeeksi. :) kyllä tuossa iässä saa käsittääkseni syödä niin paljon kuin ruokahalua riittää. Ehkei ihan joka aterialla syö yhtä paljon tai ainakaan 7 kertaa päivässä?

Vierailija
6/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1v 1kk ei syö vieläkään noin paljoa kerralla. Hän onkin aina ollut pieniruokainen ja -kokoinen. Jokainen tyylillään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös tuollainen suursyömäri, kulutti myös kaiken energian. Ihan normaalia.

Vierailija
8/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annankin yleensä niin paljon kuin haluaa, pituus menee +1 käyrällä ja paino -1. On kyllä kovin energinen ja liikkuvainen (oppi juuri kävelemään tukea vasten eli koko ajan menossa). Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi