Lue keskustelun säännöt.
Työttömyysetuudella opiskelu ja sairastuminen?
06.04.2013 |
Onko jollakin kokemusta jos opiskelee ansiosidonnaisella työttömyysetuudella, ja sitten jonkin ajan päästä käy niin, että sairastuu niin, että ko ammatin harjoittaminen ei tulekaan onnistumaan. Miten tässä tapauksessa käy, voiko lopettaa opiskelut, varmaan pitää olla lääkärin lausunto sairauden laadusta?Tarkoitan nyt sellaista fyysistä sairautta, joka tekee hyvin hankalaksi työn tekemisen tuolla alalla tulevaisuudessa.
Kommentit (2)
tarkoitatko tuleeko siitä jotain karenssia? kysy työkkäristä, kysymyksesi on aika monimutkainen..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö kellään kokemusta tai edes neuvoja? siis jos esim jalka tai selkä niin huonoksi mennyt ettei pysty tuota opiskeltavaa työtä sittenkään tekemään?