Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia kaavinnalla tehdystä abortista?
03.02.2013 |
Onko täällä jollekulle tehty? Millaista oli ja miten toivuit fyysisesti siitä? Nukutettiinko sinut?
Itse olen menossa piakkoin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Fyysisestihän siitä toipuu nopeasti.