Lue keskustelun säännöt.
Miten te sen yhdenillan juttunne/panonne oikein pokaatte sieltä baarista?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
En ole muistaakseni koskaan ihan hakemalla hakenut yhden yön juttua...mutt ihan vain jos tulee siinä alkaneeksi juttusille jonkun kanssa, niin kyllä se vain jossain vaiheessa käy selväksi, että mikä on mielessä...yhdenillan juttu, jotain muuta tai pelkkää juttuseuraa. Ja sitten jos se on tuo ensimmäinen vaihtoehto, niin sitä voi sitten jossain vaiheessa valua jommankumman osoitteeseen.