Lue keskustelun säännöt.
Pakarinen on tosi upea, toivottavasti kymppi- tai kolmen kärjessä!
09.09.2011 |
tuleeko ne kisat televisiosta? mikä kanava tai taivaskanava lähettää?
TSEMPPIÄ PIALLE
Kommentit (4)
tänään valitaan 15 kauneinta tyttöä.
Toivottavasti Pia pääsee jatkoon, on kyllä uskomattoman kaunis.
peukkuja peukkuja peukkuja!!!!!!!!!!!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
15 parhaan joukkoon pääsy olisi hienoa ja mielestäni täysin ansaittua, mutta en vaan usko. Toivottavasti olen väärässä.
Yleensä en edes seuraa Suomen missikisoja, mutta tänä vuonna on sen näköinen tyttö että voisi väittää olevan kansainvälisen tason kaunotar. Valitettavasti blondit ei oikein tunnu pärjäävän noissa Universe kisoissa, varmaan taas joku latino voittaa.
Toivottavasti Pia pääsee jatkoon, on kyllä uskomattoman kaunis.