Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakarinen on tosi upea, toivottavasti kymppi- tai kolmen kärjessä!

Vierailija
09.09.2011 |

tuleeko ne kisat televisiosta? mikä kanava tai taivaskanava lähettää?

TSEMPPIÄ PIALLE

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Pia pääsee jatkoon, on kyllä uskomattoman kaunis.

Vierailija
2/4 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään valitaan 15 kauneinta tyttöä.

Toivottavasti Pia pääsee jatkoon, on kyllä uskomattoman kaunis.

peukkuja peukkuja peukkuja!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 parhaan joukkoon pääsy olisi hienoa ja mielestäni täysin ansaittua, mutta en vaan usko. Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
4/4 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en edes seuraa Suomen missikisoja, mutta tänä vuonna on sen näköinen tyttö että voisi väittää olevan kansainvälisen tason kaunotar. Valitettavasti blondit ei oikein tunnu pärjäävän noissa Universe kisoissa, varmaan taas joku latino voittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän