Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
elokuva pöllöistä Legend suojelijoista
26.09.2011 |
Eikö olekkin ihana elokuva? ootteko nähneet..
omasta mielestä laadukkain animaatio mitä on tehty tähän mennessä. harmittelin pitkään ku piirrettyjen tuotanto on lopetettu ja animaatiot tulleet tilalle mutta tää oli ihana
siis tosi hienot tehosteet ja hyvä toimiva grafiikka. ei varsinaisesti perheen pienemmille ku k 11 mutta mun mielestä voi jo ainakin 6 vuotias katsoa..ite oon 24 ja olin haltioissani
musiikkia ois voinut ehkä vähän parantaa :D
Kommentit (4)
Pitihän se omaksi ostaa :D
Minäkin olen 24v :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ehkä se ikäraja on ok..
jotenkin vaan kaunis tarina. ^^
ap
pelottava ja synkkä alle 10vuotiaalle
Alue: Aihe vapaa
Mun mielestä se oli AIVAN HIRVEÄ. Lapsetkin inhosivat, 8-vuotias itki vuolaasti sitä loppua. Synkkä, sekava, iloton, pöllöt näytti kaikki toisiltaan, väkivalta oli raakaa...
Näin sitä vaan ollaan makuaisoista ihan eri mieltä. :D