Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Picard laukut onko kokemuksia?? mistä löytyy

Vierailija
29.07.2011 |

Mulla on 20v vanha Picard merkkinen nahkalaukku ja on kertakaikkiaan loistavassa kunnossa vaikka käytetty paljon. Liike josta ostin on aikoja sitten lopettanut ja tuli tosta laukkuketjusta mieleen. Googlasin nopeasti ja ulkomailla myymälöitä näyttää olevan.



Mahtaako laatu olla edelleen yhtä hyvä, nahka on todella pehmeää mutta kulumisen merkkejä ei näy.



Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin olen tyytyväinen. Yhden ostin muistaakseni Kampista ja kaksi Jumbossa laukkukaupasta. En muista onko niitä enempää, nuo siis aktiivikäytössä.

Vierailija
2/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin myy ko.merkkiä. Ja hyvin pelittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 20v vanha Picard merkkinen nahkalaukku ja on kertakaikkiaan loistavassa kunnossa vaikka käytetty paljon. Liike josta ostin on aikoja sitten lopettanut ja tuli tosta laukkuketjusta mieleen. Googlasin nopeasti ja ulkomailla myymälöitä näyttää olevan.

Mahtaako laatu olla edelleen yhtä hyvä, nahka on todella pehmeää mutta kulumisen merkkejä ei näy.

Löytyy Vantaan Jumbosta just ostin

Vierailija
4/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin varmaan 15 vuotta sitten liikkestä, joka myös on lopettanut (en muista enää nimeä)



Reppu ei ole nahkaa, vaan jotain kangasta. Ja on muuten ollut kestävä! Olen jopa pari kertaa pessyt koneessa hellävaraisella ohjelmalla, kun eksän kissa kusi laukun päälle pari kertaa.



Ja vielä on hyvässä kunnossa. Tosin en ole viime vuosia paljon käyttänyt.

Vierailija
5/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alkaa ollaa taas ihan muodikas. Munkin laukulle on kaatunut drinkkejä jne ja pyyhkimällä kuntoon taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme