Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hautajaiset ja lahjoitustili ja kukat?

Vierailija
27.07.2011 |

valitettavasti sukulaisemme kuoli ja hautajaiskutsussa toivotaan kukkien sijasta lahjoitusta hänelle tärkeään kohteeseen. Miten toimitaan arkulla jos ei ole laskea siihen kukkia? Lausutaanko vain jotkut muistosanat vai miten yleensä? Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon sidot muistovärssykortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän