Lue keskustelun säännöt.
hautajaiset ja lahjoitustili ja kukat?
27.07.2011 |
valitettavasti sukulaisemme kuoli ja hautajaiskutsussa toivotaan kukkien sijasta lahjoitusta hänelle tärkeään kohteeseen. Miten toimitaan arkulla jos ei ole laskea siihen kukkia? Lausutaanko vain jotkut muistosanat vai miten yleensä? Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
johon sidot muistovärssykortin.