Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen eroperheen lapsi tahtoo vanhempansa takaisin!

Vierailija
24.09.2011 |

Siksi yhteiskunnassa voidaan niin huonosti, kun luullaan, että on ihan normaalia, että äiti ja isä eroavat ja tulee joku "jorma" sit uudeksi isäksi tai "tiina" uudeksi äidiksi ja sitten kaikki onkin just niinku pitäis!!!



Äitikin voi olla biseksuaali ja isipuoli tienaa sika hyvin, kun ei oo ikinä kotona. Mut äiti antaa sille aina torttua....



Toisaalta, jos äiti lähtee kotoa pois, niin isäpuoli tietää sen, koska on kameroita ladattu ja kaveritkin kyttää!



Sitten lähtee murulta henki, jos ei olekaan kotona,( kun mä panen ketä tahdon, koska olen kuningas)



T: suoraa tekstiä exäni suusta



Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan yrittänyt elää ihan kokonaan eri tavalla? Sillai vähemmän hämmentävästi.

Vierailija
2/2 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan yrittänyt elää ihan kokonaan eri tavalla? Sillai vähemmän hämmentävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän