Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISTÄ SAA ÄÄNETTÖMIÄ IMUREITA JA MITÄ MAKSAA?

Vierailija
07.09.2011 |

SAAKO JOSTAIN NETISTÄ?

KIITOS!

HALUAN ÄÄNETTÖMÄN IMURIN!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öisin on aikaa imuroida!

Vierailija
2/16 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuollainen jo mainittu Ultrasilencer, ja olen ollut tosi tyytyväinen. Aiemmin inhosin imurointia nimenomaan melun takia, nyt tartun imuriin ihan huoletta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänen voi vain siirtää toiseen tilaan.

Eli keskuspölynimuri.

Vierailija
4/16 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AEG silence!

Hinta jotain 200e tai ylöspäin!

Haluaisin sen kanssa!

Vierailija
5/16 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/16 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

IMPOsible Äänen voi vain siirtää toiseen tilaan.

Eli keskuspölynimuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos imurin ääni häiritsee, lähde pois siksi aikaa kun siivooja siivoaa

Vierailija
8/16 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pois, hus hus!

IMPOsible Äänen voi vain siirtää toiseen tilaan.

Eli keskuspölynimuri.


Miksi

Tuosta mainostamastanne imurista lähtee 70dB mölyä.

Kekuspölynimurissä päästään 40dB.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENEN TILAAMAAN!

MINUA ÄÄNI EI HAITTAA VAAN NAAPUREITA JOTKA OVAT KOVIN HERKKIÄ! SIIVOAN ITSE EIKÄ OLE SIIVOOJAA!

TARVITSEN UUDEN JA OSTAN NYT NAAPURIYSTÄVÄLLISEN IMURIN! KIITOS!

Vierailija
10/16 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten asennat keskuspölynimurin kerrostaloasuntoon jossa kellään ei ole sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten asennat keskuspölynimurin kerrostaloasuntoon jossa kellään ei ole sitä?

Vierailija
12/16 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekuspölynimurissä päästään 40dB.


Joka ei sekään ole lähelläkään äänetöntä.

Täysin äänetöntä imuria ei ole, eikä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli tehty tutkimus, jonka perusteella naiset

a) haluavat tehokkaan imurin, ja he uskovat, että

b) mitä kovaäänisempi, niin sitä tehokkaampi.



Ei minulta ainakaan ole sitä koskaan kysytty, mutta minun mielestäni imurin ääni parhaimmillaankin on jotakuinkin verrattavissa hammaslääkärin poraan.

En imuroi kuin erikoistilanteissa, enkä nytkään edes omista imuria.

Vierailija
14/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko se äänetön vain pienimmällä imuvoimalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussakortilla saa sen nyt halvemmalla kodin ykkösessä

voisko joku rikas ostaa ja kokeilla onko oikeasti hiljainen myöskin suurella teholla?

Vierailija
16/16 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole äänetön mutta paljon hiljaisempi kuin edellinen joku vaan halpisimurimme.



Eniten ääntä tuntuu lähtevän imupäästä, kone on kyllä hiljainen.



Suulake vai mikähän lienee on kyllä hölmön korkea: sillä ei pääse ihan joka huonekalun alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi