Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäiden arviointi tähän :D

Vierailija
21.01.2010 |

Ikäero on 11 vuotta, nainen on vanhempi!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva rva muistuttaa transsua.

Vierailija
2/19 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toi vouhkaaminen tosta kirkkoasiasta. mitä helkkaria ne menee kirkossa naimisiin, jos mikään ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pieni toi korsetti oli! ei ihme jos ei puku istu kun kuppikoko on alusasussakin liian pieni!

Vierailija
4/19 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takki auki, kivassa yhdistelmäpuvussa.



Noh, se oli pikkujuttu verrattuna tuon pariskuntaan.

Vierailija
5/19 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea heille.

Vierailija
6/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makea pariskunta, tuntuivat huipputyypeiltä ja uskalsivat olla omia itsejänsä...ilmeisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläosa oli liian pieni, malli sinänsä kauni = olisi voinut sopia jos rinnat eivät olisi pursunneet rumasti ulos asusta. Vei turhaan huomiota kauniilta puvulta.

Vierailija
8/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se mies siinä kirosanojen avustuksella kuvailee. Aika lapsellista touhua.

ja toi vouhkaaminen tosta kirkkoasiasta. mitä helkkaria ne menee kirkossa naimisiin, jos mikään ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jessus mitä porukkaa.. Onks tollasia oikeesti olemassa..???

Vierailija
10/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi koko sarjan parhaimmista pareista noin ylipäätänsä. Ei ehkä maailman tasapainoisinta porukkaa, mutta hyvin näyttivät toisilleen sopivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa meuhkaamaan ja kiroilemaan siitä, että kanttori ei soita häämarssiksi elokuvamuksiikkia. Kirkkovihkiminenhän on periaatteessa jumalanpalvelus, eikä siellä voi soittaa ns. maallista musiikkia. Mun mielestä se on ihan selvä juttu. Miks pitää mennä kirkossa naimisiin, jos ei oikeesti kiinnosta mikään kirkollinen?

Vierailija
12/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin pariskunnasta ja toivotan heille kaikkea hyvää, pursuvista tisseistä huolimatta, tosiaan puku olisi ollut upea sopivana, tuosta olisi pitänyt puvun tekijän sanoa etukäteen!



Toisaalta ymmärsinkö oikein, että kosiminen tapahtui muutama viikko tapaamisen jälkeen? Eli koko heiän tuntemisaika on mennyt huimassa rakastumisen huumassa, tunteiden myllerryksessä ja unelmahäiden suunnittelussa. Olisivat nyt malttaneet tutustua vähän kauemmin, varsinkin noilla räiskyvillä luonteilla! Ei parisuhde ja avioliitto ole vain SE suuri tunne ja onnistuneet häät, kuten tuo ohjelma antaa välillä ymmärtää... Toimiva liitto vaatii rakentavaa ajattelua ja tunteidenselvittelyä (myös niiden ikävien), pienten onnen hetkien löytämistä ja toisen ihmisen kunnioittamista ja arvostamista ARJESSA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut se morsian.. tuli mieleen bodattu transu. Jotenkin ylimielinen.

Vierailija
14/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaikutti ikäisestään jälkeenjääneeltä. Minkä ikäisiä olivat?

Ihan karvat nostattavaa meininkiä. Toivottavasti todellisuudessa normaalimpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaikutti täysin sivistymättömältä ja lapselliselta kiukuttelijalta.

Vierailija
16/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tästä olisi enemmänkin keskustelua täällä, sen verran outoa menoa... ;-)

Vierailija
17/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta se hääpuku oli tyylitön. Sopisi nuorelle naiselle, mutta kyllä 40+ iässä pitäisi pystyä olemaan hiukan tyylikäämpi. Se kampauskin pelkästään... Ihmeellinen hörsellys. Ja sitten prinsessapuvun vastapainona liikaa tatskoja. Kun nainen oli aika miehekäs ja jopa rock-henkinen muuten, niin miksi halusi näyttää yli-ikäiseltä prinsessalta häissään?

Vierailija
18/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi olen mennyt naimisiin 26-vuotiaana!

Vierailija
19/19 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoivat kirkosta, että sellaisten kanssa ei voi tehdä yhteityötä. Mikään ei käy.



Heillä itselläänhän ne olikin mahtavat neuvottelutaidot... Taito tehdä kompromisseja. "Tämä soitetaan ja voi xx%%&&&&%%, kun ei ne %%&%&&XX:t suost soittamaan ties mitä elokuvamusaa".....

En ole itse mikään uskovainen, mutta jos ei ymmärrä, että kirkossa mennään naimisiin kirkon sääntöjen mukaan ja that`s it tai sitten hommataan siviilivihkiminen.



Morsiamen kimppu oli kuin virpomavitsa roikkuvine timantteineen.



Todella oman asian ihmisiä, muiden ielipiteistä viis.

Onneksi kaveripiiriini ei kuulu tuon luonteisia ihmisiä.



Ihmettelen myös liian nopeita päätöksiä. Erotaan ja seuraavsssa hetkessä taas ollaankin menossa naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän