Koiran ja/tai kissan omistajat. Mitä ruokamerkkiä suositte?
Varsinkin nappulamerkit kiinnostaa.. Mistä ostatte ja paljonko maksatte ja kuinka iso säkki?
Kommentit (21)
Meillä kissa syö Franksin ruokaa, jotain 14 euroa/3kg.
Koira Eukanubaa, reilut 60 euroa/15kg.
Molemmat ostan eläinkaupasta. Kissan ruokapussi kestää kuukauden ja koiran 3,5kk eli kustannukset eivät hurjia ole :)
kissoille lemmikkieläinkaupasta ja eläinlääkäristä erilaisia laadukkaita ja kissoillemme sopivia kuivaruokamerkkejä ja teemme niistä sekoituksen isoon astiaan ("tynnyri"). Kerralla ostetaan yhteensä noin 6 kg (jossa siis saattaa olla neljääkin erilaista raksua).
Kallista on kyllä mutta kyllähän lemmikkinsä hyvinvoinnista maksaa.
Royal Canin ruokaa.
Toinen säkki on 12kg; hinta noin 60€; riittää noin kuukaudeksi
Toinen säkki 15kg; hinta noin 70€ ja riittää sellasen 1 1/2kk
Ja eläinkaupasta ostetaan
Hyvin maistuu ja hyvin on elänyt whiskasilla ja lazilla jo melkein 4 vuotta :)
Hyvin maistuu ja hyvin on elänyt whiskasilla ja lazilla jo melkein 4 vuotta :)
Useimmiten Latzia. Raksut Sanabelleä.
Koira syö Golden Eaglea.
Itse tilasin kissanraksut Zooplussasta, saa paljon halvemmalla kuin Suomesta.
http://www.zooplus.com/shop/cats/dry_cat_food/sanabelle
No elää vielä, mut munuaisvikoja luvassa 8-9v iässä.
Miksi noista munuaisvikoja tulisi?
No elää vielä, mut munuaisvikoja luvassa 8-9v iässä.
Miksi noista munuaisvikoja tulisi?
t: eräs jonka yksikään kissa ei arvostetun yli 15 vuoden iän jälkeen ole kuollut munuaisvikoihin
ovat maistuneet paremmin kuin Royal Caninin. Niissä on 80% lihaa niin aika laadukkaita noin niinku raksuiksi ilmeisesti.
No elää vielä, mut munuaisvikoja luvassa 8-9v iässä.
Miksi noista munuaisvikoja tulisi?
Katso niitä tuoteselosteita. Lihaprossa on ihan naurettava, hehkutusjäänös todella suuri -> munuaisongelmat.
yleensä ainakin, joskus eläinkaupan nutra nuggets tai muuta
Hau hau maksaa 15kg/20e
Latzilla ruokittu 15-vuotias kissa, joka on kaksi kertaa käynyt eläinlääkärissä. Ekan kerran kastraatiossa ja toisen kerran vuosi sitten leikkauttamassa anturaan kääntyneen kynnen. Saa kyllä Latzin lisäksi järvikalaa (keitettynä), mutta muita ns.märkiä ruokia ei suostu syömään ja kuivaruuista menee vatsa sekaisin.
Onko kaupan märkäruuissa sitten haitallisia aineita? Kuivaruuat ostetaan kyl eläinkaupasta, mut millään ei riitä rahat märkäruokiin;( kaupasta niitä olen ostellut.
Onko kaupan märkäruuissa sitten haitallisia aineita? Kuivaruuat ostetaan kyl eläinkaupasta, mut millään ei riitä rahat märkäruokiin;( kaupasta niitä olen ostellut.
Jotkut kyllä karsastavat niitä, koska niissä on sokeria, mutta itse en jaksa välittää. Halvat kuivaruoat ovat haitallisempia, ne kannattaa ostaa alan liikkeestä.
eläinkaupasta. Ne on milloin mitäkin.
Nuo Applawsin raksut on meillä herkkua, kuten myös niiden märkäruuat. Ne saa katin viikset vipattamaan :D
Mä olen kerran tilannut isomman satsin ruokaa zooplus.com ja voin suositella sitä. Tosin tilauksen pitää olla 69 € jotta se tulee ilmaiseksi kotiovelle.
Useimmiten Latzia. Raksut Sanabelleä.
Koira syö Golden Eaglea.
Itse tilasin kissanraksut Zooplussasta, saa paljon halvemmalla kuin Suomesta.
<a href="http://www.zooplus.com/shop/cats/dry_cat_food/sanabelle" alt="http://www.zooplus.com/shop/cats/dry_cat_food/sanabelle">http://www.zooplus.com/shop/cats/dry_cat_food/sanabelle</a>
Kuivamuona ostetaan Mustista ja Mirristä:
Royal Canin Sterilised tai Indoor kuivamuonana.
Paljonko hei tuo Zooplus laskuttaa rahdista?
Paljonko hei tuo Zooplus laskuttaa rahdista?
jos tilaus on alle 69€ ja yli 69 € tilaukset tulee postikuluitta.
ja myös RC märkäruokaa sekä mmmm märkäruokaa.
Paljonko hei tuo Zooplus laskuttaa rahdista?
jos tilaus on alle 69€ ja yli 69 € tilaukset tulee postikuluitta.
maksaa 20-30 euroa.