Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Haluaisitko lempiä tai panna Andy McCoyn ja Teemu Selänteen kanssa?

Vierailija
09.03.2010 |

Koulutustasosi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teme menisi muuten, mutta taitaa olla aika uskollinen Sirpalle. Eli ei sekään.



Oisko jotain sinkkua lätkänpelaajaa tarjolla?



FM

Vierailija
2/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Selännekään viehätä. Tuskin kelpaisinkaan, sitä paitsi.



t. Akateeminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole koskaan sytyttänyt.



Johnny Depp kyllä kelpaisi, tai vaikka Ewan McGregor tai Daniel Craig, tai...



terv. akateeminen

Vierailija
4/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. akateeminen

Vierailija
5/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI

Vierailija
6/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: siivooja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaisi kyllä.



Akateeminen koulutus.

Vierailija
8/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jo turhan vanhoja mulle, ja muutenkin oma mieheni riittää. saati että muutenkaan varatut kiinnostaisi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teme menisi muuten, mutta taitaa olla aika uskollinen Sirpalle. Eli ei sekään. Oisko jotain sinkkua lätkänpelaajaa tarjolla? FM

Vierailija
10/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein näe tätä koulutustasokysymyksenä, mutta olen KTM.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy eikelpais, kun se on aika sottasen näkönen, ja miltä sen suudelmatkaan maistuis. Teemu Selänne kyllä kelpais panokaveriksi, kun sehän on urheilija ja sillä on kivat silmät. Mutta nyt en ole panokaverin puutteessa, eli siinä mielessä en lähtis hommaan mukaan. Tiedä sitten, kelpaisinko Teemulla, vaikka se kuulemani mukaan onkin aika menevä ukkomies.



Uskollisuus ei todellakaan kuulu samaan lauseeseen, huhupuheiden mukaan. Todistettavaa faktaa minulla ei ole.



DI

Vierailija
12/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:oD))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu kyl kelpais, ollaan saman ikäisiäkin.



Paitsi että Teemu ei huolis mua ehkä, enkä mäkään ole sinkku. Mutta noin teoriassa :-D

Vierailija
14/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kumpaakaan tavannut henkilökohtaisesti, kemia ei kuvien kautta välity.



t. merkonomi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi