Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pljonkohan pph:lle maksettais 3 lapsen kokopäivähoidosta?

Vierailija
17.01.2010 |

Lapset yli 3 v, työtunteja 8/pv.



Paljon jää yhdestä päivästä käteen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon sitten kustannuskorvaukset jotka on n. 4/pv lastakohden riippuen montako ateriia syö hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 1100€ -verot. 1400 on 4 lapsen palkaa.

Vierailija
4/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä missäpäin Suomea hinta on tuo (vai onko sillä väliä)?



Ollaan palkkaamassa hoitajaa kotiin kolmelle. Hoitajakin on jo kiikarissa, lähihoitaja jolla itsellään 2 v lapsi. Koko katras on siis neljä. Ja me maksamme ruuat. Mitähän tällöin tarttis maksaa että olisi reilu peli kummallekin?



ap

Vierailija
5/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä on vähän eriasia. Mutta riippuu kyllä kovin monesta asiasta. Onko hoito Teillä siis? ja hän tuo oman lapsensa Teille? Kehotan katsomaan tietoa esim. hoitopaikka.net

Vierailija
6/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka on 1700e, meidän kunnassa saa aina sen, oli lapsia kuinka monta tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäähän hoitaja teidän kotia ja saanee ruokkia myös oman lapsensa samassa. Hoitajahan saa kotihoidontukea omastaa, eli ihan kivoille tienesteille jää. Tämä työ kun ei ole kovin hyvin palkaattua, mutta vapautta on hiekan erilailla kun monessa muussa työssä.

Vierailija
8/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen palkkansa oli 1200 e/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esim. Helsingissä lähihoitajalle maksetaan päiväkodissa n. 1800 €/kk (en muista tarkkaa summaa). Tosta sitten vähentäis sen oman lapsen hoitomaksun eli n. 233 €, joten n. 1500-1600 € vois olla sellainen summa, missä Helsingissä sais koulutetun hoitajan kotiin. Kouluttamattomia sitten pienemmällä palkalla. Työ perheessä on joiltain osin helpompaa ja kivempaa kuin päiväkodissa, mutta esim. työkaverit puuttuvat.

Vierailija
10/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähimmäispalkaksi yleensä 1400 e/kk.



Kyllä, hoito olisi meillä. Hän saa pitää kotihoidontukensa itse, koska kerta hoitaakin lapsensa itse.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on kylläkin joka paikassa sama.

Hoitajalle määritellään lapsiryhmä elokuussa ja palkka sen mukainen. Jos vuoden aikana jää joku pois ei sitä vähennetä, mutta jos lukumäärä lisääntyy niin nousee palkkakin.

Vierailija
12/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVTES:n mukaan syyskuussa 2009 tämän ryhmän peruspalkka oli 1577,29 euroa. Siihen tietysti henkilökohtainen lisä päälle eli yleensä jotain alkaen 1700e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph koulutus löytyy.

Vierailija
14/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa kotihoidontuen. Mitäs se tällä hetkellä on? Jotain 300 €? Eli sitten n. 1200-1300 €/kk ehdottaisin minä.



T: se 1500-1600 €/kk aiemmin ehdottanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri niin kuin itsekin olen laskeskellut!



Asiaa mutksitaa hivenen se, että emme tarvitse ihan joka päivä hoitajaa. Mutta silloinhan hoitajamme saa olla omassa kodissaan, oman lapsensa kanssa. Vaihtoehtona hänellä työttömyys, joten itse kuvittelisin että kyllä tästä sopu saadaan aikaan.



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan