Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä auttaa

Vierailija
16.03.2010 |

vauva on 1,5kk ja alan olemaan hermostunut,koska vauva on jotenkin tyytymätön yleensä iltaisin klo 21-22...ja itse olen väsynyt samaan aikaan... pelkään jo öitä.tiedän että hermostuttaa kun en saa nukkua... mietin vain että kasvaispa vauva äkkiä...

ja huoh,pitkän aikaa on vielä niin avuton.minulla on 3 muuta lasta.sain heidät paljon nuorempana...he ovat 9,13 ja 16...eli pitkä väli ollut tässä.silloin ei tuntunut näin rankalta.olen nyt 33vuotias...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän