Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa...
24.10.2007 |
Mun hyvä kaveri on epäillyt jo pidemmän aikaa että mies pettää häntä. Nyt on käynyt aikalailla ilmi että näin on.... Pitäisikö minun puuttua asiaan? Vai antaa asian olla ja odotella että itse selvittää asian ( sitä hän tässä kokoajan tekee)?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tästä puhumaan niin ennemminkin jarruttelin ja sanoin etten ikinä tuota uskoisi. Mutta nyt itse tiedän, että näin se todellakin on ja hänen aavistukset ovat oikeita.
Voitteko kertoa näkökulmia ja perusteluita asiaan, miksi kertoisin ( ja puuttuisin) miksi taas en?
En todellakaan tahdo itsekään uskoa... Miksi tämä maailma on niin paha...