Skarpaajia?
Onko muita skarppajia paikalla? Mitenkäs olette tänään skarpanneet?
Minä korjasin tänään graduni analyysia paremmaksi ja sain melko paljon aikaan. Värjäsin hiukset ja lakkasin kynnet. En sortunut herkkuihin. en hermostunut uhmikseen tänään kertaakaan.
Aika hyvin skarpattu, vai mitä? :) Mites muilla?
Kommentit (3)
Ei kukaan halua olla mikään puoli-skarppi! Täysskarppaus on ainoa oikea tie!
Niin ja älä usko, kun täällä palstoilla lössöt sohvaperunat väittävät skarppausta epäterveelliseksi. Se on vain kateutta, kun eivät itse kykene kunnon skarppaukseen. ;)
ap
ja onnellinen sellainen, Kohtuus on paras ja välillä tarvitaan lepopäiviä. TÄnään on mun lepopäivä. Mä oon tehnyt töissä vaan yhden budjetin tänään. Huomenna täytyy taas skarpata ja tehdä vähän enemmän.
ap