Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skarpaajia?

Vierailija
17.10.2007 |

Onko muita skarppajia paikalla? Mitenkäs olette tänään skarpanneet?



Minä korjasin tänään graduni analyysia paremmaksi ja sain melko paljon aikaan. Värjäsin hiukset ja lakkasin kynnet. En sortunut herkkuihin. en hermostunut uhmikseen tänään kertaakaan.



Aika hyvin skarpattu, vai mitä? :) Mites muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/3 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua olla mikään puoli-skarppi! Täysskarppaus on ainoa oikea tie!



Niin ja älä usko, kun täällä palstoilla lössöt sohvaperunat väittävät skarppausta epäterveelliseksi. Se on vain kateutta, kun eivät itse kykene kunnon skarppaukseen. ;)



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnellinen sellainen, Kohtuus on paras ja välillä tarvitaan lepopäiviä. TÄnään on mun lepopäivä. Mä oon tehnyt töissä vaan yhden budjetin tänään. Huomenna täytyy taas skarpata ja tehdä vähän enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän