Lue keskustelun säännöt.
Muistatteko miten meni laulu,
12.09.2007 |
" äidin kasvimaalla, raparperin alla, sammakolla koti oli kultainen.."
Miten jatkui?
Kommentit (2)
äiti puuron laittoi
raparperin taittoi
seinähirret rushtaen katkeaa.
Sammakko se loikki
pihanurmen poikki
viinimarjapensaan alle katoaa.
Ai, ai hyi
säikähtyi
äiti ja kirkaisten perääntyi.
Yksi varsi jäikin
hyvä se on näinkin
sammakko se päivänvarjon siitä saa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Äidin kasvimaalla, raparperin alla
sammakolla koti oli kultainen.
Vilpas lehtikatto, alla multamatto,
hirsiseinä vihreä ja punainen.
Hämärä, vihreä, sammakon mielest on viihtyisä.
En mä siedä kuumaa, sammakko se tuumaa
raparperin lehden alla hymyillen.