Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin herkut, -2 kg viikossa

Vierailija
09.08.2022 |

Tulkaa vaan sanomaan että nesteet lähti. Oon tosi iloinen että vihdoin suunta on alaspäin. T. 98 kiloinen nainen

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteet lähti! Iteppä pyysit sanomaan.

Vierailija
2/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon olet siis syönyt herkkuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paino olisi tippunut 2 kg läskiä, niin se tarkoittaisi-14 000 kcal. Eli yksi kerroshampurilaisateria limsoineen / päivä on noin tuon verran.

Syötkö noin paljon herkkuja?

Vierailija
4/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä karkiton ja roskaruuaton elämänvaihe 3vko.

Kävelyllä 1-3krt/vko ja kuntosalilla 2krt/vko.

Tavallista kotiruokaa, ei light tuotteita, lisännyt kasviksia.

Paino oli noussut 300g 😩. Ylipainoa 15-20kg. Ei mitään järkeä. Lihasta tuskin olen saanut, saliharjoittelu maltillista.

Vierailija
5/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino oli noussut 300g 😩. Ylipainoa 15-20kg. Ei mitään järkeä. Lihasta tuskin olen saanut, saliharjoittelu maltillista.

Älä luovuta vielä ! Varmasti lähtee vielä laskuun ! Ja ainakin terveyshyödyt ovat tuolla suuret 👍

Vierailija
6/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500:lla kalorilla menty pari kuukautta. Nyt -10 kg. Kuka muka väittää että laihdutus on vaikeata? Tuohon 1500:n saa mahtumaan ihan älyttömästi pöperöä.

Vierailija
7/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap, mitä sinä kuvittelet lähteneen? 2 kg viikossa on paljon eli jos kyseessä on ns. todellinen laihtuminen, niin aika paljon oot saanut herkkuja syödä. 

Vierailija
8/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paino olisi tippunut 2 kg läskiä, niin se tarkoittaisi-14 000 kcal. Eli yksi kerroshampurilaisateria limsoineen / päivä on noin tuon verran.

No pakko myötää että kauas tuosta ei jäänyt. Useana päivänä viikossa 300 g sipsipussi, toisina päivinä suklaata, pullaa jne huuhdottuna alas sokerijuomilla. Otsikossahan luki että jätin herkut, se oli se suurin ongelmani. Ap

Vierailija
9/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin helposti käy alussa. Korvaa sitä karkkia ja roskaruokaa syömällä paljon muuta ruokaa. Mutta, kun himot vähentyy, alkaa syömismäärätkin vähentyä. Kiität vielä itseäsi, tällä tavalla tulokset on kestäviä.

Vierailija
10/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaa ruuat ylös. Oletko lisännyt muun ruuan määrää, kun olet lisännyt liikuntaa?

Liikunta ei laihduta, vaanruokavalio.

Vierailija
11/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Mun pitäisi aloittaa 5 x päivässä järkevästi ruokaa -kuuri, jolla paino lähti laskuun vuosi sitten.

Vierailija
12/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Jatka samaa rataa ja älä lannistu, jos jossain kohtaa paino ei tipu. Tämä on täysin normaalia, että tulee pysähdyksiä ja tippuu kyllä sitten taas jonkin ajan kuluttua. Kevyempänä elämä on niin paljon antoisampaa ja helpompaa!

Vierailija
13/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta voi lisätä ruokahalua huomaamatta. Liikkuisin alkuun tosi maltillisesti.

Vierailija
14/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuullut, että liikunta lisää nestettä kehossa.

Vierailija
15/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjaa ruuat ylös. Oletko lisännyt muun ruuan määrää, kun olet lisännyt liikuntaa?

Liikunta ei laihduta, vaanruokavalio.

Toki liikkuakannattaa aina. Liikunnan merkitys kasvaa sitten painonhallintavaiheessa= kun ylläpidät laihdutustulosta.

Vierailija
16/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuullut, että liikunta lisää nestettä kehossa.

Ei tuollainen liikunta, ja jos juo nestettä riittävästi.

Vierailija
17/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunta voi lisätä ruokahalua huomaamatta. Liikkuisin alkuun tosi maltillisesti.

Ei, vaan kannattaa liikkua.

Vierailija
18/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on lähinnä tules vaivojen pohjalta, siksi ei varsinaisesti kasvata lihasta enkä miellä laihduttavaksi. Kävelyllä olen käynyt jo epäterveellisemmin syödessä.

Herkkuja meni päivittäin karkkina tai roskaruokana. Varmasti nyt syön normaalia ruokaa enemmän, tosin keittojen ja salaattien osuutta olen lisännyt. Ruokailut viidesti päivässä. Leipä juuston kanssa on nyt kasvanut käytössä.

Vatsan toiminta aina ollut laiskaa. Yritän jaksaa, terveysvaikutusten vuoksi. Kolesteroli on ollut koholla.

T: 300g lihonut

Vierailija
19/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pakko myötää että kauas tuosta ei jäänyt. Useana päivänä viikossa 300 g sipsipussi, toisina päivinä suklaata, pullaa jne huuhdottuna alas sokerijuomilla. Otsikossahan luki että jätin herkut, se oli se suurin ongelmani. Ap

Jatka vaan samaan malliin! Syö säännöllisesti, niin ei tule nälkä. Kannatta myös jossain vaiheessa opetella se herkuttelu= herkkuja saa syödä,mutta maltillisesti. Mutta ei vielä.

Vierailija
20/31 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta on lähinnä tules vaivojen pohjalta, siksi ei varsinaisesti kasvata lihasta enkä miellä laihduttavaksi. Kävelyllä olen käynyt jo epäterveellisemmin syödessä.

Herkkuja meni päivittäin karkkina tai roskaruokana. Varmasti nyt syön normaalia ruokaa enemmän, tosin keittojen ja salaattien osuutta olen lisännyt. Ruokailut viidesti päivässä. Leipä juuston kanssa on nyt kasvanut käytössä.

Vatsan toiminta aina ollut laiskaa. Yritän jaksaa, terveysvaikutusten vuoksi. Kolesteroli on ollut koholla.

T: 300g lihonut

Vähennä sitä leivän ja juuston määrää. Kaloreita oaljon.Juustossa lisäksi rasvaa, joka lisää kolesteroliarvosi. Lisää kasvista sen sijaan,maha tulee kevyemmin täyteen ja saat kuitua vatsan toimintaa varten.

Käytätkö kauraa( puuro, lese)- kaura laskee kolesterolia, sitä kannattaisi käyttää. Ja saisit kuitua, vatsa toimisi paremmin.