Lue keskustelun säännöt.
Mulla oli tänään 2vrk ikäinen vauveli sylissäni. On ne vaan niiiiin ihania.
28.10.2007 |
ja meille kun ei enää taida kolmatta lasta tulla niin pitäisi varmaan hakeutua töihin vauvojen pariin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla