Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tehyn lakon syynä pitäisi olla henkilöstön vähäinen määrä vuorossa eikä raha.
Kommentit (4)
Kansansuosio olisi saavutettu toimimalla ehdottamallani tavalla
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei se raskaus vähene palkankorotuksella vaan sillä että palkattaisiin lisää väkeä! Lakkoilkaa siis sen puolesta! Ei todellakaan enää riitä sympatioita hoitajille!
Työehtosopimusasiat on aivan erillisiä resurssien määrästä. Ei työntekijäpuoli neuvottele missään työntekijöiden määrästä. On ihan työnantajan asia määritellä työntekijöiden lukumäärä.
Jos halutaan lakkoilla henkilökunta määrän lisäyksen puolesta, niin siitä vaan, mutta se on eri lakon asia. Itseasiassa sopisi yleislakon aiheeksi, osallistuisin siihen ilomielin.
Alue: Aihe vapaa
rahaanhan sekin liittyy