Lue keskustelun säännöt.
Voi olla alkuraskaus todellakin näin oireeton??
04.08.2006 |
Mulla ei ole mitäään oireita, ei yhtään mitään.
Tein juuri varoiksi uuden testin joka oli onneksi positiivinen ja viikkoja pitäisi olla noin 6-7.
Omituista koska ekan kanssa oli ihan eri meininki!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla