Lue keskustelun säännöt.
Tuskin täällä nyt mitään teinejä sentään pomppii...
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mun nuoruudessa tollasia juttuja ei ollut (onneksi). Järkkyjä ne ite itestä napsitut poseerauskuvat! Hei haloo!
Jotkut on jämähtäneet omaan nuoruuteensa, jotkut ei =D
kiinnostaisiko ketää aikuista ihmistä IRC-gallerian henkilöiden ulkonäköpiirteiden ruodinta?
Ainakaan siinä määrin kuin täällä näyttää kiinnostavan?