Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko ristijäisiin viedä lahja, jos on " vaan" vieraana

Vierailija
18.08.2006 |

Ymmärrän kummilahjan se on eri asia, mut viekö muutkin? Ja mitä? Vasta on ostettu vaatteita ja leluja kun on käyty kattoon vauvaa ja nyt taas? Ideoita? Ajatuksia?

Kiitooos!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti. Vaikka joku kiva kirja, albumi, Muumi-aterinsarja tms.

Vierailija
2/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jotain viedä niin vaatteita yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja voi olla ihan mitä vaan. Vaate, lelu, huopa, lakanat, tossut, taulu, tms. Jos taloudellinen tilanteesi ei ole hyvä, niin vauvallehan saa tosi edullisesti jonkun kivan pienen jutun, esim. pienen nallen tai söpön bodyn.

Vierailija
4/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille vien kukkia, suklaata, tms. ja vauvalle ostan lahjan vasta ristiäisiin.

Vierailija
5/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kiva on vaikka joku lautanen&aterimet (lasten). Ei niistä ihan vielä ole mitään " iloa" , mutta ei kauaakaan kun ne ovat jo käytössä!

Toinen idea olisi vaikka joku satukirja. Ei sen lahjan tarvitse olla mikään semmoinen jolle olisi heti tarvetta...

Vierailija
6/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ovat tuoneet lahjan. Hyvin monelaisia/monenarvoisia lahjoja on ollut.



Vaatteita, leluja, kirjoja, tauluja (esim. suojelusenkeli), aterimia, astioita, valokuvakehyksiä, pankkeja, riipuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos olet jo vienyt, niin en usko, että vanhemmat edes olettaa sinun vievän jotain. Toisaalta itsellä voi olla helpompi mennä, jos on jotain viemistä. Kukathan on aina kauniita, vie niitä.

Vierailija
8/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vasta 2,5 kk päästä syntymästä, mutta toki jos vie lahjan silloin kun menee katsomaan vauvaa, niin sitten ehkä jotain ihan pientä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä ristiäisiinkin.

Vierailija
10/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun korkeintaan jotain pesuainetta, mäntysuopaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikkuista, kun jo noin pienenä on tuollaisia probleemeita. Toivottavasti tulee kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän