Lue keskustelun säännöt.
joku joka tietäis lomien määräytymisestä???
11.08.2006 |
Mulla on semmonen käsitys, että pitää olla töissä väh. 14 päivää/kk että loma kertyy siltä kuulta. Olenko oikeassa vai väärässä? Eli jos tekee töitä vaikka 3pv/vk niin kertyykö lomia vai ei? Kiitos sille ihanalle joka OIKEASTI tietää ja tiedon minulle kertoo.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla