Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joku joka tietäis lomien määräytymisestä???

Vierailija
11.08.2006 |

Mulla on semmonen käsitys, että pitää olla töissä väh. 14 päivää/kk että loma kertyy siltä kuulta. Olenko oikeassa vai väärässä? Eli jos tekee töitä vaikka 3pv/vk niin kertyykö lomia vai ei? Kiitos sille ihanalle joka OIKEASTI tietää ja tiedon minulle kertoo.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä