Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästätkö miehesi mielelläsi työpaikan järjestämiin illan viettoihin?

Vierailija
30.06.2006 |

Perustele!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira me päästetään välillä vapaaksi metsässä.

Vierailija
2/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästätkö?? no jopas on sanamuoto...



meillä kyllä saa mennä, jos on menoja ja haluaa mennä. mitä pitäis tehdä? kytkeä aikuinen ihminen kahleisiin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavia tyyppejä, kun olen heitä itsekin tavannut useita kertoja. Luotan myös mieheeni mitä tulee pettämisen pelkoon. Ei minusta sillä suuremmin ole eroa juhliiko mies duunikamujen kanssa tai vaikka lapsuudenkavereidensa kanssa.

Vierailija
4/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusta löytyy molemmin puolin, joten ei tarvitse toisen menoja estellä.

Vierailija
5/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi ei miehen tarvii multa kysyä lupaa, joten ei ole kyse päästämisestä. Ja sama toisinpäin.

Vierailija
6/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa mua! Pitäköön hauskaa, sit on kiva kun tulee takasin ja huomenna pääsee vinoileen toisen olosta.. ;)



Määkin menen omiin juttuihin, hauska vaan et mieskin tuulettuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Päästäminen" on vain huono sanavalinta. Enhän voi miestäni sitoa sänkyyn kiinni jos haluaa mennä. En kuitenkaan ole kovin riemuissani niistä koska kerran tälläisen reissun jälkeen selvisi että oli ollut jonkun työkamu naikkosen kanssa sängyssä :(. Tuo on kuitenkin jo annettu anteeksi mutta kyllä se silti joskus mielessä käy. Ja sitten kun itsekin jonkun verran on nähnyt miten paljon työreissuissa ja illanistujaisissa tapahtuu pettämistä niin ei tunnu mukavalta. Mutta mieheni on vannonut että jäi siihen yhteen kertaan ja koska päätin antaa anteeksi tulee minun myös uskoa häntä ja luottaa häneen. Jos joskus lähtisi toisen matkaan niin mitäpä minä sille voisin tehdä. Valvoa 24/7? En omista miestäni vaan hän on kanssani vapaaehtoisesti.

Vierailija
8/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssakäyminen työn puitteissa sujuu sitä paremmin, mitä paremmin tunnettaan työkaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin saisin mennä mutta oon todella huono lähtemään mihinkään.

Vierailija
10/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä miestäni omista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät saunailtoja jatkoineen ja kerran vuodessa on risteily minne vaimot, tyttööystävät, satunnaiset tyttöystävät ja mahdolliset tyttöystävät ovat kutsuttuina myös. Upeaa toimintaa firmalta!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä