Kivut loppuneet eikä liikeittäkään tunnu enää niin paljoa kuin aikaisemmin
Eli laskettu aika oli ja meni tossa mennä tiistaina. Nyt on parina päivänä vauvan liikkeet ollu paljon vähäisempiä kuin ennen, kyllä niitä tuntuu, mutta ei niin paljoa. Kaikesta merkillisintä on että kun laskettu aika tuli niin loppui liitoskivut (ne oli tosi pahoja edellisen kuukauden) ja supistelujakaan ei oo enää ollut..Ja supistelutkin alko jo viikolla 30..
Mitähän tää merkitsee?
Kommentit (5)
ja jos on syytä epäillä jotain niin sitten jatkotutkimuksiin... Eihän se välttämättä mitään merkitse ja vauvalta alkaa jo tilakin loppua :) Pääasia että et hermoile suotta!
Ja liikkeet ovat kyllä vähentyneet jonkin verran viimeisen viikon aikana. Pientä oikomista ja pepunnostoa vain - ei enää suurempia potkuja. Tilaa ei tosiaan taida olla! Onnea sinulle tulevaan! Jospa me pian pääsisimme mahoistamme ja saisimme nyytit kainaloon...
vaikka tottahan se on että tila alkaa käydä ahtaaks. t.ap
Jos tulee vähemmän niin sitten kannattaa käydä näytillä jossain. Tuossa vaiheessa istukka voi olla jo ' vanha' ja hapenpuutteen riski on aina olemassa.
Syntyi sitten 42+0 kun olin luopunut kaikesta toivosta että tulee ikinä ulos:D