Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivut loppuneet eikä liikeittäkään tunnu enää niin paljoa kuin aikaisemmin

Vierailija
18.08.2006 |

Eli laskettu aika oli ja meni tossa mennä tiistaina. Nyt on parina päivänä vauvan liikkeet ollu paljon vähäisempiä kuin ennen, kyllä niitä tuntuu, mutta ei niin paljoa. Kaikesta merkillisintä on että kun laskettu aika tuli niin loppui liitoskivut (ne oli tosi pahoja edellisen kuukauden) ja supistelujakaan ei oo enää ollut..Ja supistelutkin alko jo viikolla 30..

Mitähän tää merkitsee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyi sitten 42+0 kun olin luopunut kaikesta toivosta että tulee ikinä ulos:D

Vierailija
2/5 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on syytä epäillä jotain niin sitten jatkotutkimuksiin... Eihän se välttämättä mitään merkitse ja vauvalta alkaa jo tilakin loppua :) Pääasia että et hermoile suotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja liikkeet ovat kyllä vähentyneet jonkin verran viimeisen viikon aikana. Pientä oikomista ja pepunnostoa vain - ei enää suurempia potkuja. Tilaa ei tosiaan taida olla! Onnea sinulle tulevaan! Jospa me pian pääsisimme mahoistamme ja saisimme nyytit kainaloon...

Vierailija
4/5 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tottahan se on että tila alkaa käydä ahtaaks. t.ap

Vierailija
5/5 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee vähemmän niin sitten kannattaa käydä näytillä jossain. Tuossa vaiheessa istukka voi olla jo ' vanha' ja hapenpuutteen riski on aina olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi