Lue keskustelun säännöt.
Martti Servo nauratti koko rahalla eilen.
07.08.2006 |
Se luki niitä viestejä ruudulta ja sitten kun joku oli laittanut viestin loppuun hymiön, niin Martti-setä luki nekin! esim.
:D " dee" tai
8 D " kahdeksan dee"
Eikö se ihmetellyt miksi joku laittaa viestin loppuun 8 dee?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla