Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, ketkä oisivat muuttaneet omakotitalosta rivitäloon?

Vierailija
31.07.2006 |

Mite on menneet neliöt ??? Meill moinen homma lie edessä ja nykyisin on 106 neliöö, ja vähintään olen haaveillut sellasesta kolmiosta/neliöstä, jossa väh, 80 neliöö. Mielipiteitä???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli n. 120 neliötä asuttavaa ja nyt on 80. Okt:sta rivariin ja ei ole kaduttanut hetkeäkään.

Vierailija
2/9 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme nyt myymässä taloa, ja ostajatkin on 90 %:n varmuudella, eka mentäis ainaki vuokralle, kun voi olla uusikin muutto piakkoin. Mikä muuttui kotihommissa, kun muutitte rivitaloon? Onko teil päätyasunto vai " keskeltä" ? -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin keskellä rivaria oleva asunto. Pihatyöt helpottu huomattavasti, muuten nyt kotityöt ei järin paljoa muuttunu, samalla tavalla tulee siivottua - tosin nyt on vähemmän siivottavaa ja yhdessä kerroksessa mikä tuntuu luksukselta ku ei tarvi imurin kans portaissa taistella.





Vierailija
4/9 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti itkenyt kun " tää on meidän koti" , mutta puuta ja tiiltähän tää on, eikä edes itse olla rakennettu, joten ei pitäis isompia tunnesiteitä olla... Onko teil " kolmonen" monta lasta? Äsh, alkaa enempi ja enempi silti houkuttelemaan tuo muutto, just pihatyöt yms. Ku mies mulla nii " kiireinen" , että ne on pari-kolme vuotta ollu mun kontolla ja aika rankkaa välillä näillä leveysasteilla... -ap-

Vierailija
5/9 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on kans tilanne se et mies painaa välillä 20 h päiviä ja ittekin olen suht paljon töissä joten okt:n piha oli välillä ku viidakko. Meillä oli vielä melkein ha tontti joten siinä riitti pihaa hoidettavaks.

Rivarissa jaksan mäkin siivota kulkutien lumesta, nurtsin on mies vielä ajanu. Tosin välillä tuntuu et sekin olis hyvä vaihtaa laataks kokonaan :)



3

Vierailija
6/9 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki vaan mietityttää, et aatteleeko ihmiset, että ollaan seottu ku muutetaan ok-talosta pois, mutta onha se huolettomampaa asua rivarissa, just noi pihatyöt yms. No, pian varmistuu, ostavatko, ja millä aikataululla tässä edetään. Talo ehti olla vaan 5 päivää myynnissä, onkoha liian hyvä tuuri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oma asumismukavuus oo tärkein? Mä viihdyn ja jos joku on sitä mieltä et ollaan seottu niin senkun on, tod näk on oikeessa. Ei siks et muutettiin rivariin vaan ollaan muutenki hiukan erikoisia luonteita. Seuraavaks saatetaan vaihtaa -02 auto johonki -96 vuotiseen...



3

Vierailija
8/9 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellä vauhdilla eteenpäin! Kiitti asiallisista kommenteistasi, kolmonen. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva jos olin avuks, hienoo saada tääl asiallinen keskustelu aikaan :)



3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä