Lue keskustelun säännöt.
Polttareista...
07.08.2006 |
Olisiko kellään mitään hyviä ideoita " siisteihin" polttareihin? Tiedän, että itse polttarikalu ei halua mitään oikein perinteisiä juopottelu/nolauspolttareita, mutta olisi kumminkin tarkoitus keksiä jotain kivaa tyttöjen kesken... Porukka tulee olemaan suht pieni, varmaankin vain 5 henkilöä. Olisiko joku esim. hemmottelupäivä (hierontaa, kasvo- ja jalkahoito, hyvää ruokaa...) hyvä idea?
Kertokaa omista/kavereittenne polttareista, kaipaan ideoita!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla