Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäskö joku mulle päivähoidosta, kun ei millään tajua!!?

Vierailija
31.07.2006 |

Siis..

Olen viemässä lastani kunnalliseen päivähoitoon.

Jos kokopäiväinen hoito maksaa 200 ¿, niin voiko siihen hakea jostain vielä avustusta? Miten sitä haetaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai tiesit, että jos tulot ovat pienemmät, ph-maksukin on pienempi?

Vierailija
2/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos päivähoito on yksityisesti järjestettyä, voi saada yksityisen hoidon tukea, joka vaihtelee eri kunnissa



Päivähoito on tulosidonnaista, eli 200¿ on maksukatto, eli jos sinulla on pienet tulot ne kannattaa selvittää kunnalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan oikeen tajunnu että siihen voi vielä saada avustusta..=D



Kiitos teille!

Vierailija
4/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitomaksu lasketaan tulojesi mukaan, se voi olla 200, 120, 100, 45, ihan mitä vain. se 200 on maksimi. ja se maksetaan ihan itse ilman mitään avustusta.

Vierailija
5/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www. ouka. fi/sote/paivahoito/paivahoitomaksut. html

Vierailija
6/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä mistään avustuksesta puhuta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi