Lue keskustelun säännöt.
Selittäskö joku mulle päivähoidosta, kun ei millään tajua!!?
31.07.2006 |
Siis..
Olen viemässä lastani kunnalliseen päivähoitoon.
Jos kokopäiväinen hoito maksaa 200 ¿, niin voiko siihen hakea jostain vielä avustusta? Miten sitä haetaan?
Kommentit (6)
jos päivähoito on yksityisesti järjestettyä, voi saada yksityisen hoidon tukea, joka vaihtelee eri kunnissa
Päivähoito on tulosidonnaista, eli 200¿ on maksukatto, eli jos sinulla on pienet tulot ne kannattaa selvittää kunnalle
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä en vaan oikeen tajunnu että siihen voi vielä saada avustusta..=D
Kiitos teille!
hoitomaksu lasketaan tulojesi mukaan, se voi olla 200, 120, 100, 45, ihan mitä vain. se 200 on maksimi. ja se maksetaan ihan itse ilman mitään avustusta.
ei siellä mistään avustuksesta puhuta
Mutta kai tiesit, että jos tulot ovat pienemmät, ph-maksukin on pienempi?