Lue keskustelun säännöt.
ukko viettää lapsen kanssa 1,5 vuorokautta viikossa ja syyttää mua jos otan omaa aikaa 2h
30.11.2008 |
ja lapsen kanssa ukko viettää aikaa televisiota katsoen eikä edes kuule mitä lapsi hänelle puhuu
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla