Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä inhoan koiranomistajia, jotka antavat rakkiensa ulostaa pitkin kävelyteitä jne.

Vierailija
25.12.2008 |

Koirat ovat mukavia, mutta ihmiset, joilla ei sen vertaa järkeä päässä liiku, että katsoisivat minne koiransa lenkillä asioi ovat idiootteja!



Sellaiset ihan perussiisteysjutut, joiden luulisi olevan aika itsestäänselviä, ovat tietyntyyppisille mahdottomia ilmeisesti sisäistää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan