Lue keskustelun säännöt.
Lapsen yskä
03.01.2009 |
Lapsi vähän väliä yskäsee. Ei kumminkaan kuulosta oikealta yskältä. Ollut jo pidemmän aikaa. Välillä on kausia että tekee sitä vähän väliä ja sit on taas jonkun aikaa että tekee harvemmin. Mitä se voisi olla?
Kommentit (4)
Meillä yskä oli korvatulehduksen oire. Tosin tämä yskä oli pahimmillaan öisin ja valvotti muuten hyvin nukkuvaa tyttöstä.
Astmaan liittyy hengenahdistus, joka näkyy työläänä uloshengityksenä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taitaa olla Tic -oire. Huvittavaa nuo astman heittäjät;)
Omalla ekaluokkaleisella on sellainen. Tulee yleensä silloin kun hän rentoutuu tai on kamalan väsynyt. Hänellä on muitakin ticcejä.
mitä muita oireita astmassa?