Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksei matkailua voitas verottaa?

Vierailija
30.05.2015 |

Miksei suomalaisten periaatteessa täysin turhaa ja saastuttavaa ulkomaan lomamatkailua voitaisi verottaa? Jos haluat mennä viikoksi kanarialle, maksat matkan hinnasta prosentuaalisen veron. Matkailu ei kuitenkaan vähenisi mihinkään, mutta verotulot kasvaisivat. Tämä kuuluisi ns. Ylellisyysveroihin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se matkailu vähenisi. Matkailu on jo muutenkin kallista.

Vierailija
2/4 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jättäisi suunnittelemaansa haaveiden thaimaanmatkaa tekemättä pienehkön veron vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailua verotetaan jo nyt. Siitä maksetaan alv+polttoaineveroja+yhteisöveroja+palkansivukustannuksia ja ansiotuloveroja kuten muistakin tuotteista ja palveluista. Matkailu on lisäksi varsin suuri työllistäjä, mielen avartaja ja leppoistaja sekä kokemuksen kerryttäjä joten ei lisää veroja siihen eikä muuhunkaan vaan leikkauksia vaan.

Vierailija
4/4 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan niitä verotetaan. Oletko koskaan kuullut arvonlisäverosta?