Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Vierustoveri sai sakot pummilla matkustamisesta.

Vierailija
15.03.2023 |

😁 Oikein. Uskon kyllĂ€ ettĂ€ nÀÀ pummilla matkustavat matkustavat niin paljon ilmaiseksi ettĂ€ vaikka saavat sakon, pysyvĂ€t ns. Voitolla. 😄

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

. Teen samaa. 😄

Vierailija
2/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ratikka mahdollistaa tÀmÀn

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TĂ€ssĂ€ maassa kaikki on niin kallista, ettĂ€ tekisin samoin jos olisi mahdollista tÀÀllĂ€ landella. Yksi 80€ sakko ei tunnu missÀÀn jos 2 esim. 2kk matkustaa ilman yhtÀÀn maksua. JÀÀ itse voitolle.

Vierailija
4/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos on oikein fiksu, niin perustaa kavereidensa kanssa sellaisen "keskinÀisen vakuutusyhtiön", jonka osakkaat maksavat yhteisvastuullisesti tarkastusmaksun silloin, kun joku sellaisen saa. Jos kÀyttÀÀ paljon julkista liikennettÀ ja matkustaa aina pummilla, niin tulee varmasti halvemmaksi kuin kuukausikortti.

Vierailija
5/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Fiksuja nÀmÀ jos kÀyttÀvÀt julkisia usein.

Vierailija
6/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja jos jo luotot menny, ei tÀydy edes maksaa.

Vierailija
7/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sain myös sakon kun Hsl sovellus jĂ€i jumittamaan puhelimessa. Minusta oli epĂ€reilua, mutta toisaalta ymmĂ€rsin kun tarkastaja selitti, ettĂ€ en olisi saanut edes nousta kyytiin kun huomaan ettĂ€ lipun osto ei onnistu. Olisi Ă€rrĂ€ltĂ€ tms pitĂ€nyt hankkia lippu. Ok. maksoin sakon. 

Vierailija
8/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sain minÀkin muutamat sakot nuorena . Olen ottanut opikseni . Nyt on aina lippu.

Vierailija
9/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀÀ kun luulin, ettÀ siitÀ saa vain tarkastumaksun maksettavaksi.

Vierailija
10/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ItsehÀn sain tarkastusmaksun juuri tÀnÀÀn. :D Paskavammaisesti annoin ensin paniikissa vÀÀrÀt tiedot ja kun tajusin ettei mene lÀpi, mentiin ulos selvittÀmÀÀn. Sain sakon ja maksoinko sen jo.

Olen pienituloinen aikuisopiskelija. Matkustan ratikalla pĂ€ivĂ€ssĂ€ 1-3 matkaa. Viikossa 8-15 matkaa. Tein nopean laskutoimituksen, ja vaikka 80€ sakon sain, olen vielĂ€kin tuplasti voitolla, niin sanotusti.

Vierailija
11/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pummilla matkustaminen on liian hidasta. Mokomat laiskat pummit eivÀt jaksa juosta.

Vierailija
12/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ItsehÀn sain tarkastusmaksun juuri tÀnÀÀn. :D Paskavammaisesti annoin ensin paniikissa vÀÀrÀt tiedot ja kun tajusin ettei mene lÀpi, mentiin ulos selvittÀmÀÀn. Sain sakon ja maksoinko sen jo.

Olen pienituloinen aikuisopiskelija. Matkustan ratikalla pĂ€ivĂ€ssĂ€ 1-3 matkaa. Viikossa 8-15 matkaa. Tein nopean laskutoimituksen, ja vaikka 80€ sakon sain, olen vielĂ€kin tuplasti voitolla, niin sanotusti.

😂😂

Vierailija
13/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ vÀliÀ?

Vierailija
14/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ saan ilman muuta sakot, kun en osaa ostaa junassa lippua. Ei myöskÀÀn VR:n virkailija, joka oli laiturilla, osannut neuvoa. Ilman vakoilevaa ÀlykÀnnykkÀÀ olevat ihmiset ovat erityisesti aivan pulassa. Takseihin ei voi enÀÀ turvallisesti mennÀ, tilanne on umpikuja. Onneksi sentÀÀn sakolla saa matkustaa.

Vierailija
15/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kohta matkustatte jalkapatikassa, kun loiselÀmÀ ei pidÀ puljua pystyssÀ :p

Vierailija
16/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NĂ€in sut.

Vierailija
17/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ vÀliÀ tosiaan?

Vierailija
18/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain myös sakon kun Hsl sovellus jĂ€i jumittamaan puhelimessa. Minusta oli epĂ€reilua, mutta toisaalta ymmĂ€rsin kun tarkastaja selitti, ettĂ€ en olisi saanut edes nousta kyytiin kun huomaan ettĂ€ lipun osto ei onnistu. Olisi Ă€rrĂ€ltĂ€ tms pitĂ€nyt hankkia lippu. Ok. maksoin sakon. 

Olitpa pÀlli.

Vierailija
19/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NĂ€in sut.

Olin varmaan huvittava. Toivottavasti nautit tilanteesta. :D

Vierailija
20/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pummit on pa skaa

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme seitsemÀn neljÀ