Lue keskustelun säännöt.
Maria Lohela valittiin eduskunnan puhemieheksi
29.05.2015 |
Nyt mimmi jakaa siellä puheenvuoroja ja pitää kansanedustajat kurissa.
http://yle.fi/uutiset/maria_lohela_valittiin_eduskunnan_puhemieheksi/8028642?origin=rss
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Saa nähdä miten pärjää. Toivottavasti hyvin. Tuntuu, että henkilökohtaisilta ominaisuuksiltaan paras puhemies olisi joku äreä äijä, joka pitäisi välihuutelijat ja puheidensa vanuttelijat kurissa. Toivottavasti Lohelasta kuoriutuu mainitunlainen äijä.