Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainat tappiin ja uusi alku ulkomailla?

Vierailija
16.09.2014 |

Kaikista mahdollisista luottolafkoista velkaa ja uusi alku. Onko mitään seuraamuksia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis jo 2v. etsinyt töitä ja rahat ja hermot lopussa.Ap.

Vierailija
2/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on seuraamuksia, usko pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei palaa suomeen? Tuleeko pikavippifirmat ja muut ulkomaillekin?

Vierailija
4/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälinen etsintäkuulutus tulee.

Vierailija
5/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:24"]

Jos ei palaa suomeen? Tuleeko pikavippifirmat ja muut ulkomaillekin?

[/quote]

Ei, mutta syyttäjä  tulee (ei kirjaimellisesti). Kertomasi suunnitelma on nimittäin petos ja se on rikos.

Vierailija
6/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurahoistakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:24"]

Jos ei palaa suomeen? Tuleeko pikavippifirmat ja muut ulkomaillekin?

[/quote]

Täh?

Luuletko ettei petoksen tekijöitä muka saada ulkomaitla vastuuseen?

Ja miten minusta tuntuu ettet ole sitä porukkaa joka saa hommattua itselleen uudet henkilöpaperit ja ostamaan viranomaisen suojelua jossain etelä-Amerikassa kun täältä apuja kyselet.

Vierailija
8/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis jos jättää joidenkin muutamien tuhansien velat maksamatta tulee kv-etsinnät?

Vierailija
10/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa 500e pikavipin lentolippua varten tuleeko tuo etsintäkuulutus? -Ei Ap mutta samaa miettien

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ihan samaa.... jätän kaikki velat maksamatta siinä vaiheessa kun lentokone lähtee tän paskamaan kamaralta. Uusi alku jossain ihan muualla. Kohtahan tuo sota alkaa Euroopassa, nyt olis hyvä aika lähteä alta pois

Vierailija
12/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä ettei ole mitään seurauksia mistään parin tonnin pikavipeistä. Jos puhutaan oikeasti isoista rahoista niin toinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsi ei luovuta rikollisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:33"]

Oon miettinyt ihan samaa.... jätän kaikki velat maksamatta siinä vaiheessa kun lentokone lähtee tän paskamaan kamaralta. Uusi alku jossain ihan muualla. Kohtahan tuo sota alkaa Euroopassa, nyt olis hyvä aika lähteä alta pois

[/quote] On vaikeampaa paasta Euroopan ulkopuolelle vakituiseksi asukkaaksi, sitapaitsi paljon paperihommia joiden perusteella helppo jaljittaa. Enta jos haluaakin Suomeen elakepaiviksi ja se velka on kasvanut korkoa koko ajan, parista tonnista on tullut ihan kunnioitettava summa?

Ette vaikuta oikein ammattirikollisilta ;).

Vierailija
16/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nyt vähän tyhmä. Miten tollanen pärjäis ulkomailla?

Vierailija
17/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan, laittoman maahanmuuttajan uralle. Ne on yhtä hyvässä asemassa kuin romanikerjäläiset meillä.

Vierailija
18/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te jeesustelijat koskaan ajattele mitään vähän vähemmän pipo kireellä?

Tämä maa on niin perseestä, ettei työtä tekemällä edes pysty kunnolla perhettä elättämään.

t. nro 12

Vierailija
19/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulle sopii hyvin olla pipo kireellä jos se tarkoittaa sitä, ettei hyväksy rikollista toimintaa.

Vierailija
20/20 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa nro 20, mikä on se paikka tällä maapallolla, mistä et löydä rikollista toimintaa? Tämän maan päättäjät suorastaan ajavat ihmiset ahdinkoon ja ottamaan sieltä, mistä sitä on saatavilla, oli se sitten rikollista tai ei. Nämä vuosia sossun elätteinä olevat pummit sen kun porskuttavat, mutta asiansa aina itse hoitanut ei saa hädän tullen apua mistään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi