Koulun vaihto pelottaa..
Koska siellä on yks inhottava tyyppi, onneks en mee samalle luokalle sen kaa.. Mut pelottaa jos se alkaa juoruilemaan perättömiä, olis niin sen tapasta... :(
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:48"]Mene demille
[/quote] Sinne pitää rekisteröityä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:13"]Koska siellä on yks inhottava tyyppi, onneks en mee samalle luokalle sen kaa.. Mut pelottaa jos se alkaa juoruilemaan perättömiä, olis niin sen tapasta... :(
[/quote]
Älä murehdi etukäteen. (Helppo sanoa, joo.) Puheet on puheita, ei niistä kannata välittää. Riittää, kun ite tietää miten asiat on :-)
Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:13"]Koska siellä on yks inhottava tyyppi, onneks en mee samalle luokalle sen kaa.. Mut pelottaa jos se alkaa juoruilemaan perättömiä, olis niin sen tapasta... :(
[/quote]
Älä murehdi etukäteen. (Helppo sanoa, joo.) Puheet on puheita, ei niistä kannata välittää. Riittää, kun ite tietää miten asiat on :-)
Tsemppiä!
[/quote] kiitos, mitä kannattais tehdä jos hän alkaa juoruilemaan?
Ap on selvästi alaikäne, joka on ihan väärällä palstalla...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:31"]Minkäs ikäinen ap on?
[/quote] täytän 14.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:13"]Koska siellä on yks inhottava tyyppi, onneks en mee samalle luokalle sen kaa.. Mut pelottaa jos se alkaa juoruilemaan perättömiä, olis niin sen tapasta... :(
[/quote]
Älä murehdi etukäteen. (Helppo sanoa, joo.) Puheet on puheita, ei niistä kannata välittää. Riittää, kun ite tietää miten asiat on :-)
Tsemppiä!
[/quote] kiitos, mitä kannattais tehdä jos hän alkaa juoruilemaan?
[/quote]
Kohautat olkiasi ja nostat leuan pystyyn :-)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:13"]Väärä palsta
[/quote] en käy muualla.