Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saat 3 miljoonaa euroa NYT. Mitä teet?

Vierailija
08.09.2014 |

Rajoitteina vain Suomen laki, perintö- ja lahjaverot.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin. Olin nimittäin juuri ottamassa 1200 euron pikavipin, että saan laskut maksettua.

Vierailija
2/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoudun töistä ja haistatan paskat minusta paskaa puhuneelle persaukiselle työkaverilleni. Ehkä jopa heiluttelen niitä rahoja sen nenän edessä, että saa lisää puhuttavaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin omat ja läheisieni asuntovelat.

Vierailija
4/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitin asuntolaina pois, omat luottotiedot kuntoon, uusi Toyota Yaris tai A-mersu, asunto. Niin ja kävisin kampaajalla!

Vierailija
5/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin seuraavaa ja täsmälleen tässä järjestyksessä:

1. Irtisanoutuisin töistä.

2. Maksaisin asuntolainan ja kaikki muut velat pois.

3. Menisin Vepsäläiselle ja pyytäisin sisustussuunnittelijaa suunnittelemaan meille täysremontin ja uuden sisustuksen. Samalla reissulla jäisin keskustaan shoppailemaan koko perheelle vaatteita ja muita tarpeellisia asioita.

4. Ostaisin keskustasta asunnon, jossa asuttaisiin lomilla ja viikonloppuina. Se olisi myös tukikohta minulle, kun alkaisin irtisanoutumisen jälkeen opiskella yliopistossa täyspäiväisesti.

5. (jos olisin ehtinyt tehdä kaiken edellisen ennen syyslomaa) Lähtisin syyslomalla lomalle koko perheen voimin.

6. Suostuisin pitkin hampain siihen, että mies ostaisi uuden auton. 

7. Valkaisisin ja oikoisin hampaani, pienentäisin G-kupin rintani.

8. Odottaisin elämäni parasta joulua.

Vierailija
6/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoituksiin entisten lisäksi. Ei muuttaisi elämääni millään lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin onnesta ja helpotuksesta. Voisin maksaa velat pois, olis varaa ostaa auto. Voisin auttaa taloudellisesti aikuista lastani ja vanhempiani. Nyt mihinkään noista ei ole varaa :(

Vierailija
8/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin mökkilainan pois. Varaisin viikonloppumatkan lokakuuksi miehelleni ja mulle. Varaisin syyslomaksi matkan koko perheelle. Ostaisin uudet autot mulle sekä miehelle. Nauttisin siitä tunteestä, että rahaa on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin varmaan vielä tänään töihin ihan normaalisti, mutta heti kun rahat olis tilillä niin irtisanoutuisin. Maksaisimme asuntolainan pois, ostaisimme isomman asunnon kahden auton autotallilla ja sinne ukolle joku kiva pirssi. Maksaisin veljeni velat ja palkkaisin sille jonkun hoitamaan talousasioita joksikin aikaa. Lähtisimme reissuun jonnekin ihanaan paikkaan, vuokraisimme vaikka jonkun ihanan talon Välimeren rannikolta.

Vierailija
10/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin itselleni ja siskolleni asunnon, sijoittaisin hiukan.  Laittaisin avustuksiin tietty, suomalaisten hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Maksaisin asuntolainan pois

2. Sopisin jääväni töistä lomalle ja keskustelisin mahdollisuudesta tehdä lyhyempää työaikaa

3. varaisin joulun ajaksi koko perheen australian/uuden seelannin matkan

 

Vierailija
12/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toisen ihmisen velat voi maksaa? Eikö se tulkita lahjaksi ja siitä pitäisi maksaa lahjavero? Ilman veroseuraamuksia voi antaa alle 4000 euroa. Tuskin kenenkään asuntolainat niin pieniä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin lainat pois itseltäni ja mutsilta ja lähtisin saman tien kauas pois tästä paskasta maasta.

Vierailija
14/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ostaisin oman asunnon (varmaan kolmion Töölöstä jos hyvän hintainen löytyisi)
2. Maksaisin äidin velkaa pois ja samalla oman velkani äidille
3. Maksaisin myös tätini velat
4. Ostaisin ehkä itselleni jotain kivaa, matkan tai ekan merkkilaukun tai jonkun kalliin huonekalun (tai pätkän! !!)
5. Antaisin punaiselle ristille 5-10 000
6. Jättäisin mun yhdelle tilille 5000 (pääsen siihen tiliin käsiksi)
7. Kaikki loput sijoittaisin mun 50/50 riski tilille johon en vielä pariin vuoteen pääse käsiksi. Ja ostaisin osakkeita.
8. Laittaisin kandi ja maisterivuotta varten sivuun "vuoden palkan" jos tulee tiukka tilanne

Ostaisin myös siskolle jotain kivaa ja avaisin hänelle oman sijoitustilin johon laittaisin pari tonnia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin kaikki velkani pois, samoin läheisteni velat. Ostaisin asunnon. Tilaisin kasan vaatteita, vihdoinkin saisi uuden talvitakin yms. Lähtisin kiertelemään Suomea. Nauttisin siitä etten enää iki tarvitse kelaa, enkä työkkäriä enkä sossua. :)

Vierailija
16/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin asuntolainani pois. Irtisanoutuisin nykyisestä (surkeasta) työpaikastani, kirjoittaisin rauhassa gradun loppuun ja keskittyisin sitten työnhakuun. Lisäksi antaisin veljilleni rahaa asuntoja varten ja vanhemmilleni jonkin summan. Loput laittaisin säästöön.

Vierailija
17/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäämme miehen kanssa hyvin omilla tuloillamme ja saamillamme perinnöillä jne, joten lahjottaisin tuon koko summan hyväntekeväisyyteen, ja mielelläni tänne kotimaahan esim. vähävaraisille lapsiperheille, eläinsuojeluun jne.

Vierailija
18/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:30"]

Itkisin. Olin nimittäin juuri ottamassa 1200 euron pikavipin, että saan laskut maksettua.

[/quote]

Ihan sama juttu. Tosin mun summa on 700 euroa.

Vierailija
19/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:42"]

Miten toisen ihmisen velat voi maksaa? Eikö se tulkita lahjaksi ja siitä pitäisi maksaa lahjavero? Ilman veroseuraamuksia voi antaa alle 4000 euroa. Tuskin kenenkään asuntolainat niin pieniä on?

[/quote]

Just eilen luin Iltiksestä pitkät pätkät ihmisten kommentteja aiheesta lottovoito ja lahjavero... http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288734585478.html

Vierailija
20/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:42"]

Miten toisen ihmisen velat voi maksaa? Eikö se tulkita lahjaksi ja siitä pitäisi maksaa lahjavero? Ilman veroseuraamuksia voi antaa alle 4000 euroa. Tuskin kenenkään asuntolainat niin pieniä on?

[/quote]

Muitakin velkoja on olemassa kuin asuntolaina :) Myös niitä alle 4000e.