Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saat 3 miljoonaa euroa NYT. Mitä teet?

Vierailija
08.09.2014 |

Rajoitteina vain Suomen laki, perintö- ja lahjaverot.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ostaisin net-a-porterista kaiken mitä haluan. Myös miehen vaatekaappi uusiksi!

2. Varaisin matkan karibialle

3. Maksaisin pois asuntolainan

4. Ostaisin sijoitusasunnon

5. Perustaisin oman yrityksen

6. Antaisin osan sisarukselle

Vierailija
62/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:29"]

1) Menisin lapsettomuustutkimuksiin 10.000-50.000 eur

2) Ostaisin omistusasunnon 600.000 eur

3) Ostaisin asunnon, jonne isäni voisi muuttaa "nollavuokralle" 300.000 eur

4) Ostaisin 6kpl sijoitusasuntoja 1,5 M eur

5) Ostaisin veljeni perheelle kunnon auton (omissa nimissä, jottei menisi veroja) 50.000 eur

6) Hankkisin meille uuden auton 50.000 eur

7) Ostaisin mökin 300.000 eur

8) Loput menisi mökin, autojen ja asuntojen ylläpitoon

 

[/quote]

 

Jätit 100 000 ylläpitoon. Mistäs bensarahat?

[/quote]

Ihan palkkatuloista, kuten ennenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:30"]

Yksi asia näistä luetteloista aina puuttuu jota kovasti ihmettelen. Eikö kukaan palkkaisi kotiapulaista?

[/quote]

Toki, mutta kulu on niin pieni ettei sitä kannata edes mainita. Tosin en ottaisi kotiapulaista vaan viikkosiivouksen.

Vierailija
64/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt olen ravintolassa syömässä, varmaan ottaisin toisen oluen ja jonkun hyvän jälkiruoan ;) Mutta noin pidemmällä tähtäimellä, ostaisin ja remonteeraisin jonkun ihanan mummonmökin asumuksekseni, ostaisin pari sisustusasuntoa kahdesta opiskelijakaupungista ja muuten vaan sitten tekisin paljon vapaaehtoistyötä ympäri maailmaa. Auttaisin toki läheisiänikin jossain määrin, mutta heillä on kaikki melkolailla hyvin (verrattuna maailman köyhiin...)

Vierailija
65/65 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin oman sonnikasvattamon, mutta yhtä niistä ei laitettaisi lihoiksi :) 1-2 sonnia kouluttaisin esim ratsastukseen tai vetojuhdaksi, niin olis ihmisillä ihmeteltävää :)