Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannabiksen laittomuus on järjetöntä.

Vierailija
20.09.2014 |

Kuitenkin erittäin mieto päihdeaine ja ainoa syy miksi pössyttelijä sekaantuisi vahvempiin on se, että sama myyjä myy näitä vahvempia.
Riippuvaiseksikaan siitä ei kovin helposti tuu. Psyykkisesti ehkä, kun tahtoi sen hyvän olon, mutta fyysistä riippuvuutta siihen ei synny.
Yliannostukseen tarvitsee useamman kilon, kun monelle riittää gramma tai vähemmän päiväs.
Päihtymystila ei kestä kovinkaan montaa tuntia, vaikka rasvaliukoisena siitä jää jäämiä kehoon pitemmäksi aikaa.

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömyys on kannabista

Vierailija
2/133 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:49"]Järjettömyys on kannabista
[/quote]
Kuitenkin käytät alkoholia? Vaarallisempi päihde kuin kannabis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi sitten myös laittomaksi. Paljon vaarallisempaa terveydelle.

Vierailija
4/133 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä..

Vierailija
5/133 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:52"]Alkoholi sitten myös laittomaksi. Paljon vaarallisempaa terveydelle.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Jos miedoksi öasketut voivat olla laittomia niin miksei vahvemmat?

Vierailija
6/133 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on ok. Alkoholi ei ole ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/133 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"]Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä..
[/quote]
Itse käytin isoja määriä päivittäin ja ei en jäänyt koukkuun. En myöskään tunne ketään joka olisi ollut koukussa vaikka suurin osa tutuista käytti päivittäin. Normaaleja työssä käyviä aikuisia joista ei todellakaan uskoisi pössyttelijöiksi.

Vierailija
8/133 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän Mikko Pekkola mahtoi kuolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/133 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:56"]Mihinköhän Mikko Pekkola mahtoi kuolla...
[/quote]
Kannabikseen ei voi kuolla. Eli ei siihen ainakaan.

Vierailija
10/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote]   Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee?

[/quote]

 

Suurimmalla osalla kestää päästä tupakasta hyvin pitkä aika. Sitä tupakointia ei vaan voi tosta lopettaa. Monet kuluttavat vuodenkin pikku hiljaa vähentäen tupakointia koska se on niin vaikeata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:11"] Vaikka kannabis ois laillista, nykyistä enemmän ei ois niitä jotka pössyttelee liikaa. Vaikka laillisen hankintatavan vuoksi käyttö lisääntyis hitusen, ongelmakäyttäjien määrä on aina sama silti ja niitä ei taas lait pidättele kuten ei nykyisinkään. Alkoholi on laillista, mutta jokainen joka alkoholia on joskus maistanut ei ole jäänyt koukkuun alkoholiin vaikka saatavuus on helppoa. Kannabista polttelis keskivertoihminen muutaman kerran kuussa, samaan tapaan kuin nyt käy viettämässä iltaa alkoholia nauttien. Se miksi kannabis on laitonta, siinä vaakakupissa ei paina huoli kansalaisten terveydestä, vaan isommat bisnekset. Jos terveysasiat ois vaikuttimena ykkössijalla, myös alkoholi ois kielletty tiukasti, samoin hyvin moni muu asia ihan toisin tässä maailmassa. [/quote]   Jos kannabis olisi laillista sitä vedettäisiin yhtä paljon kuin tupakkaa. [/quote] Perusteluja?

[/quote]

Koska kaikki päihdeaineet ovat lisääntynyt kun ne on laillistettu. Se kuuluu käyttäjäteknisesti samaan ryhmään kuin tupakka. 

Vierailija
12/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta. moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen? [/quote] Nämä inttäjät ovat täysin valtion aivopesemiä.

[/quote]

 

Olet lapsellinen. Asiaa on tutkinut alaan ammattilaiset. Oletko sinä alan ammattilainen?
[/quote]
Jos kannabikseen jää 10% käyttäjistä koukkuun niin se on aika pieni määrä.
[/quote]

Joka 10. ei oo erityisen vähän. Jos tuhannesta sata on koukussa, niin kyllähän se siht iso määrä on.yisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote]   Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee?

[/quote]

 

Suurimmalla osalla kestää päästä tupakasta hyvin pitkä aika. Sitä tupakointia ei vaan voi tosta lopettaa. Monet kuluttavat vuodenkin pikku hiljaa vähentäen tupakointia koska se on niin vaikeata.

[/quote]

Eiks niillä laastareilla pääse helposti?

Vierailija
14/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:25"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:57"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:56"]Mihinköhän Mikko Pekkola mahtoi kuolla... [/quote] Kannabikseen ei voi kuolla. Eli ei siihen ainakaan. [/quote]   Kyllä voi kuolla. Se on vaarallisempaa kuin tupakka ja siihen kuolee koko ajan ihmisiä [/quote] Tukehtuuks ne avaruuskakkuun? Kannabiksella ei pysty vetään övereitä. [/quote]   Kaikella voi vetää overit [/quote] Sä et pysty kannabiksella vetään sellaisia övereitä että siihen kuolisi.

[/quote]

 

Tupakkaankin voi kuolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote]   Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee?

[/quote]

 

Suurimmalla osalla kestää päästä tupakasta hyvin pitkä aika. Sitä tupakointia ei vaan voi tosta lopettaa. Monet kuluttavat vuodenkin pikku hiljaa vähentäen tupakointia koska se on niin vaikeata.
[/quote]
Helpointa se on kerrasta lopettaa, vaikka pahaa tekeekin. Sillä vähentämisellä aiheuttaa vaan itelleen stressiä miettimällä esim nyt sen vuoden että pitää vähentää ja pitää lopettaa jne...

Vierailija
16/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote]   Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee?

[/quote]

 

Suurimmalla osalla kestää päästä tupakasta hyvin pitkä aika. Sitä tupakointia ei vaan voi tosta lopettaa. Monet kuluttavat vuodenkin pikku hiljaa vähentäen tupakointia koska se on niin vaikeata.
[/quote]

Kyllä voi. Miten kuvittelet, että esim. raskaaks tulevat voi lopettaa? Mä lopetin vajaa 3kk sit, enkö tullu ees raskaaks. Röökausta takana 11 vuotta.

Vierailija
17/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta. moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen? [/quote] Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen.

[/quote]

voi hyvä ihminen sun kanssas!

en mä puhu nyt mistään kirjatietoudesta vaan kokemuksesta,enkä edes suostu lähteä pelaamaan sun "tietopeliäs"

[/quote]

 

Eli jauhat roskaa. Juuri se tieto on sitä millä toimitaan eikä jonkun pössyttelijän "kokemuksilla".

[/quote]

Mistä ihmeen tiedosta sä oikeen puhut??!

[/quote]

 

Lääketietteellisistä tutkimuksista ja ammattilaisten tiedoista. 

Vierailija
18/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:25"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote]   Kannabikseen jää koukkuun vahvemmin kuin tupakkaan. Tupakkaan on jäänyt lukematon määrä suomalaisia koukkuun. [/quote] Ei jää. Usko jo. [/quote]   Uskon mielummin lääkäreitä ja kansainvälisiä lääketieteellisiä tutkimuksia [/quote] No antaisitko lähteen jossa kerrotaan kannabiksen riippuvuutta aiheuttavat aineet?

[/quote]

 

Kannabis on itse riippuvuutta aiheuttava

Vierailija
19/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote]   Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee?

[/quote]

 

Suurimmalla osalla kestää päästä tupakasta hyvin pitkä aika. Sitä tupakointia ei vaan voi tosta lopettaa. Monet kuluttavat vuodenkin pikku hiljaa vähentäen tupakointia koska se on niin vaikeata.

[/quote]

Eiks niillä laastareilla pääse helposti?

[/quote]

 

Ei tosiaankaan.

Vierailija
20/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta. moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen? [/quote] Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen.

[/quote]

voi hyvä ihminen sun kanssas!

en mä puhu nyt mistään kirjatietoudesta vaan kokemuksesta,enkä edes suostu lähteä pelaamaan sun "tietopeliäs"

[/quote]

 

Eli jauhat roskaa. Juuri se tieto on sitä millä toimitaan eikä jonkun pössyttelijän "kokemuksilla".

[/quote]

Mistä ihmeen tiedosta sä oikeen puhut??!

[/quote]

 

Lääketietteellisistä tutkimuksista ja ammattilaisten tiedoista. 

[/quote]

Oot sä joku ammattailinen vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme