Lue keskustelun säännöt.
Nelosella nyt: pojalla hirttosilmukka kaulassaan
19.08.2014 |
Odotimme tässä lasten, 5v ja 7v kanssa Huvilan ja Huussin alkamista niin hieman yllätti nämä tähän aikaa näytettävien tv-ohjelmien mainokset!!!!!
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noin pienten TV:n katseluaika oli ja meni jo. Nyt pitäisi olla pestynä, syötettynä ja peiton alla nukkumassa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:05"]Odotimme tässä lasten, 5v ja 7v kanssa Huvilan ja Huussin alkamista niin hieman yllätti nämä tähän aikaa näytettävien tv-ohjelmien mainokset!!!!!
[/quote]
Miksi 5v ja 7v katsovat jotakin typerää sisustusohjelmaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitävät paljon sisustamisesta ja mökeistä & odottivat isiä lentokentältä - pestyinä ja syötettyinä :)
Ap
No mikä mainos se oli?