Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelosella nyt: pojalla hirttosilmukka kaulassaan

Vierailija
19.08.2014 |

Odotimme tässä lasten, 5v ja 7v kanssa Huvilan ja Huussin alkamista niin hieman yllätti nämä tähän aikaa näytettävien tv-ohjelmien mainokset!!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä mainos se oli?

Vierailija
2/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Under the dome - K 16!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pienten TV:n katseluaika oli ja meni jo. Nyt pitäisi olla pestynä, syötettynä ja peiton alla nukkumassa.

Vierailija
4/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hirtto!

Vierailija
5/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

 

Vierailija
6/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:05"]Odotimme tässä lasten, 5v ja 7v kanssa Huvilan ja Huussin alkamista niin hieman yllätti nämä tähän aikaa näytettävien tv-ohjelmien mainokset!!!!!

[/quote]

Miksi 5v ja 7v katsovat jotakin typerää sisustusohjelmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät paljon sisustamisesta ja mökeistä & odottivat isiä lentokentältä - pestyinä ja syötettyinä :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi