Kuinkamoni on saanut maanantain 22.12. vapaaksi
Ennen ensimmäistä viisastelua tarkennan etten tarkoita vuorotyössä olevia vaan arkiduunia tekeviä.
Kommentit (31)
Käsittääkseni kaikki kaikki täällä ovat työttömiä.
Meillä annettiin 3 palkallista vapaapäivää joululahjaksi. Ma ja ti vapailla.
Miksi juuri tuo maanantai pitäisi vapaaksi saada. Töihin joutuu kumminkin menemään ti ja ke.
Olisin saanut jos olisi ollut vapaapäiviä käyttämättä. 23. päivä on ainoa ylimääräinen vapaa. Joulun välipäivinä on kiva olla töissä. Paljon rauhallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipäs ole kaikki kaikki.
Joo on vapaana aluspäivät, välipäivät ja vuoden alku. Ei se vaatinut muuta kuin lomailmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri tuo maanantai pitäisi vapaaksi saada. Töihin joutuu kumminkin menemään ti ja ke.
Jouluaatto on työaikalaissakin määritelty vapaapäiväksi arkitöissä. Missä todellisuudessa sinä oikein elät?
Vapaalla oon 22. ja 23. päivä, aatto vapaa muutenkin toimistotyössä. Itse saadaan vapaat päättää, jos vaan lomapäiviä on.
Vapaalla, töihin seuraavaksi 12.1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluaatto on työaikalaissakin määritelty vapaapäiväksi arkitöissä. Missä todellisuudessa sinä oikein elät?
Mutta kun meillä se on työpäivä. Vapaat saadaan myöhemmin. Missä ihmemaassa sinä elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs ole kaikki kaikki.
Ainakin jutuista päätellen ovat.
Jouluna ja uutena vuotena tehdään rahaa!! On prosentit kohdallaan.
Jäin tänään lomalle, töihin palaan loppiaisen jälkeen.
Minä, ja olen lomalla loppiaiseen asti.
loma 16.12-12.1😃😊