Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä paras ja kiinteyttävin liikuntamuoto? näistä kuntosali kahvakuula vai zumpa

Vierailija
11.09.2014 |

Mikä olisi kiinteyttävin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kiinteys on? Läski löllyy, luut kolisee ja lihas on kiinteää. Saadaksesi kiinteän kropan, pitäisi saada lihasta ja sitten siitä lihaksen päältä rasvaa pois, jotta saat esiin lihaksen kauniit muodot. Eli kuntosali ja kisänä toki vaikka kahvakuulaa ja zumbaa.

Vierailija
2/5 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuula. Kuntosaliharjoittelu menee helposti ilman ohjausta vähän tehottomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumalla kiinteytyy, eli rasvat alas ja lihasta kehoon. Kuntosalia ja kahvakuulaa ja samalla kalorit miinukselle. Liikunta itsessään ei pahemmin kiinteytä.

Vierailija
4/5 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran ollut niin kiinteä ja selluliititon kroppa että silloin pystyi lyhyitäkin shortseja pitämään ja siihen aikaan harrastin astangajoogaa, tein pitkiä kävelyjä ja ruokavaliokin oli kurissa. Kävelyä olen tosin harrastanut aina, mutta uskoakseni astanga teki kropalleni ihmeitä.

Vierailija
5/5 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:12"]Mulla on kerran ollut niin kiinteä ja selluliititon kroppa että silloin pystyi lyhyitäkin shortseja pitämään ja siihen aikaan harrastin astangajoogaa, tein pitkiä kävelyjä ja ruokavaliokin oli kurissa. Kävelyä olen tosin harrastanut aina, mutta uskoakseni astanga teki kropalleni ihmeitä.
[/quote]

Tai sitten vaan se, että olit nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi