Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30-40kg laihduttaneet, oliko tiukkoja paikkoja,lähellä luovutusta vai sujuiko

Vierailija
20.09.2014 |

kaikki hyvin ja rennosti? Mietin itse aika hellää tapaa pudottaa painoa,hidasta siis,mutta jos miettii että kilo kuukaudessa niin se on 12 vuodessa ja 3 vuodessa olen n.35kg laihempi :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttanut vuoden sisään -37kg.Laihdutus on itselleni ylättävän helppoa.Painoni tippuu nopeasti ja saan helposti motivaatiota.Nyt normaali bmi.Kärsinyt koko ikäni ylipainosta joten aika shokkihan se on nykyään katsoa itseään peilistä! Elämäntavat,arvot ja minäkuva muuttuneet todella paljon.Henkisesti varmaankin isompi juttu kuin fyysisesti.Itselläni auttaa selkeät tavoitteet. Kun pääsen tavoitteeseeni keksin uuden.Itsearvostus nousee kovasti.Itselläni oli kova motivaatio kun paino tippui kovalla vauhdilla alussa.Mitä lähempänä tavoitetta si vaikeammaksi käy kun paino ei tipu samalla tavalla ja se nakertaa itselläni todella paljon motivaatiota. Voin sanoa että elämäntaparemontin myötä elämäni on muuttunut täysin.Tsemppiä!Muista että aika menee nopsaa ja jokaisen ei sallitun herkkupäivän jälkeen olet 1päivän kauempana tavoitteesta. Jos ahmit oikein kunnolla.

Vierailija
2/2 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau..siis vau mikä tulos? laskitko kaloreita? mikä oli toiminta tapasi? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla