Kuka kustansi teidän häät? Paljon oli kuluja?
Meillä puolet kuluista maksoi mun vanhemmat, puolet taas miehen vanhemmat.
Molemmille n.500€.
Meille ei jääny muuta maksettavaa kuin mun hääpuku. n.200€.
Mieheltä löytyi puku ennestään kaapista ja miehen veli toimi meille kuskina omalla autollaan. ;-)
Eli edullisesti selvittiin. ;-)
Kommentit (9)
En ihan tarkkaan laskenut, mutta melko tasan kymppitonni meni yhteensä juhlaan, sormuksiin ja häämatkaan. Olemme molemmat ihan hyväpalkkaisissa töissä ja itse maksoimme kaiken, ei olisi tullut mieleenkään pyytää keneltäkään almuja häitä varten.
Minun vanhempani maksoivat. Kauan sitten, muutama tuhat euroissa olisi, nykyrahassa tietysti enemmän.
N. 5000e (sis sormuksen). Mies maksoi, olin opiskelija niin eipä rahaa ollut.
Vuosituhannen vaihteessa markka-aikaan mentiin naimisiin. Vaatteisiin meni muutama satanen ja häämatka (viikonloppu) Tampereelle maksoi kolme tonnia. Auton vuokraa en muista. Mutta nykyrahassa varmaan tonni riittää. Itse maksettiin.
sen verran, ettei kehdannut kymmeneen vuoteen erota, vaikka mies aloitti vittuilun heti ensimmäisenä naimisisissa olo päivänä
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:50"]
Vuosituhannen vaihteessa markka-aikaan mentiin naimisiin. Vaatteisiin meni muutama satanen ja häämatka (viikonloppu) Tampereelle maksoi kolme tonnia. Auton vuokraa en muista. Mutta nykyrahassa varmaan tonni riittää. Itse maksettiin.
[/quote]
viikonloppu Tampereella kolme tonnia?
Rahaa meni n. 4000€ , sisältää viikon häämatkan Italiassa. Itse maksettiin kaikki.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:50"]
Vuosituhannen vaihteessa markka-aikaan mentiin naimisiin. Vaatteisiin meni muutama satanen ja häämatka (viikonloppu) Tampereelle maksoi kolme tonnia. Auton vuokraa en muista. Mutta nykyrahassa varmaan tonni riittää. Itse maksettiin.
[/quote]
viikonloppu Tampereella kolme tonnia?
[/quote]
Puhui markka-ajasta. Eli nykyisin n. 350-400€. Voi hyvinkin mennä mukavaan hotelliin, ruokiin, kylpylään, hierontaan jne.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:50"]
Vuosituhannen vaihteessa markka-aikaan mentiin naimisiin. Vaatteisiin meni muutama satanen ja häämatka (viikonloppu) Tampereelle maksoi kolme tonnia. Auton vuokraa en muista. Mutta nykyrahassa varmaan tonni riittää. Itse maksettiin.
[/quote]
viikonloppu Tampereella kolme tonnia?
[/quote]
Markka-aikana ja millennium-viikonloppu Tampereen kylpylässä. Olisi sillä samalla rahalla tehnyt ulkomaanmatkankin jonain toisena ajankohtana, mutta kun pe naimisiin ja ma töihin, niin ei menty Tamperetta pidemmälle.